Citeste cele mai importante stiri despre companiile responsabile din Romania si despre modul in care ele aleg sa isi raporteze rezultatele non-financiare in fata publicului.
Fii la curent cu strategia de responsabilitate sociala corporativa (CSR) si proiectele de sustenabilitate ale fiecarei companii.
Sistemul Coca-Cola din România, format din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, a lansat cel de-al patrulea studiu de impact socio-economic și primul raport de sustenabilitate [mai mult]
Habitat for Humanity România recrutează 150 de voluntari care să construiască 10 locuințe, în 5 zile, pentru 10 familii extrem de vulnerabile. Acțiunea are loc în cadrul evenimentului de [mai mult]
Bolt, cea mai mare platformă europeană de transport la cerere, va transforma cursele efectuate prin intermediul aplicației sale în Europa în călătorii neutre din punct de vedere al emisiilor [mai mult]
Indexul de Sustenabilitate Dow Jones 2019 – un indicator de referință la nivel internațional pentru sustenabilitatea companiilor – a desemnat Coca-Cola HBC drept cea mai sustenabilă companie [mai mult]
Let’s Do It, Romania! revine cu o nouă zi de curăţenie naţională pe 21 septembrie şi va avea loc în 26 de judeţe din România. Pe 21 septembrie sunt aşteptaţi voluntari din Ilfov, [mai mult]
România ar putea avea începând cu 2020 festivaluri şi evenimente publice ECO, în care colectarea separată a deşeurilor de ambalaje să fie un segment obligatoriu şi prioritar pentru [mai mult]
HOSPICE Casa Speranţei a stabilit vineri, 30 august, un record mondial prin care fundația devine deținătoarea unui titlu Guinness World Records. Echipa HOSPICE, cu sprijinul a 268 de [mai mult]
Fundația Orange anunță câștigătorii ediției 2019 ai programului de finanțare „Lumea prin Culoare și Sunet”, dedicat proiectelor de integrare socială a persoanelor cu dizabilități de [mai mult]
În perioada 21-22 septembrie 2019, Asociația The Social Incubator organizează turneul „Tenis pentru Fapte Bune”, pentru jucători amatori. Evenimentul sportiv are un impact social și susţine [mai mult]
Începând cu 15 august 2019, Lidl renunță la vânzarea în magazinele sale a articolelor de unică folosință din plastic, cum ar fi pahare, farfurii adânci și întinse, dar și tacâmuri și [mai mult]