Important

Lidl Romania continua investitiile in educatie si mediu cu granturi de 650.000 euro

Printr-o investitie de 650.000 de euro, Lidl sprijina 20 de organizatii non-guvernamentale in derularea unor proiecte  cu impact pe termen lung, in domeniul educatiei si mediului. In 2018, Lidl continua sa se implice activ in solutionarea problemelor din comunitatile in care este prezent, prin programul “Impreuna cu Lidl pentru un viitor mai bun”, gazduit de platforma Lidl Community Grants.

Platforma a fost dezvoltata anul trecut cand Lidl a organizat primul concurs de proiecte adresat ONG-urilor si in urma caruia au fost sustinute 18 proiecte. Alaturi de campaniile de donatii de la casele de marcat si de cele de strangere de fonduri asociate ofertelor de produse din perioada inceputului de an scolar si a Craciunului, platforma este una dintre modalitatile in care Lidl se implica in societate, pentru un viitor mai bun.

Anul acesta, platforma a gazduit cea de-a doua editie a programului “Impreuna cu Lidl pentru un viitor mai bun“, prin care Lidl sprijina 20 de organizatii non-guvernamentale a caror activitate urmeaza cele doua domenii strategice de responsabilitate sociala selectate de companie. Printre proiectele selectate in acest an se numara initiative de dezvoltare a abilitatilor elevilor si studentilor (soft skills, gandire critica, public speaking), combaterea risipei alimentare, colectarea selectiva, reciclare si ecologie urbana, precum si demersuri educationale privind protejarea mediului inconjurator.

Organizatiile sustinute prin program sunt: Asociatia Cartier Aviatiei, Teach for Romania, Federatia Coalitia Natura 2000 Romania, Asociatia Parcul Natural Vacaresti,  Fundatia de Ecologie  “Oasis”, Asociatia Romana de Dezbateri si Oratorie, Federatia VOLUM, Asociatia Solar Decatlon Bucuresti, JCI Cluj, Scoala de Valori, Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei, Fundatia Leaders, Asociatia Montana Carpati, Societatea Ornitologica Romana, Banca pentru Colectarea si Distributia Alimentelor, Fundatia Noi Orizonturi, Asociatia EcoStuff, GAL Berceni, Asociatia MiniMASS, Asociatia S.T.U.P. (Social Trading Urban Place).

“Atunci cand alegem proiectele in care ne implicam suntem atenti, in primul rand, la domeniile in care putem avea un impact real, pe termen lung. Cateva exemple in acest sens sunt demersurile noastre de a sprijini proiecte care isi propun sa combata risipa alimentara sau sa sustina educatia prin dezvoltarea unor competente complementare celor dobandite in sistem formal, atat pentru elevi, cat si pentru profesori, proiecte derulate in parteneriat cu Banca pentru Colectarea si Distributia Alimentelor, Fundatia Leaders, Ecostuff sau Fundatia Noi Orizonturi”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare si CSR Lidl Romania.

De la inceputul acestui an, Lidl Romania este membru United Nations Global Compact. Astfel, cei cinci piloni ai strategiei de CSR a companiei (Mediu, Sortiment de produse, Societate, Angajati si Parteneri) sunt urmariti in respectarea principiilor UN Global Compact si a Obiectivelor de Dezvoltare Durabila (SDGs) ale Natiunilor Unite. Lidl Community Grants este un proiect subsumat pilonului Societate, iar prin implicarea multiplilor stakeholderi de la nivelul societatii civile pentru a solutiona probleme ale comunitatilor, platforma este una dintre initiativele prin care Lidl Romania raspunde Obiectivelor de Dezvoltare Durabila (SDGs) ale Natiunilor Unite.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*