Important

Rompetrol sprijina industriile creative printr-un parteneriat cu The Institute

KMG International, prin brandul Rompetrol, devine partener al The Institute si sprijina organizarea a trei dintre cele mai importante evenimente din industria creativa, cu scopul de a contribui la modernizarea Romaniei.

“In 2017 ne-am repozitionat, schimband atentia noastra de la servicii spre clienti si nevoile acestora. Suntem activi prin proiecte ample de responsabilitate sociala corporativa in domeniul sanatatii, culturii, protectiei mediului, dar suplimentar dorim sa incurajam si sustinem industriile creative pentru a asigura evolutia si dezvoltarea acestor domenii si a tinerilor talentati care vor deveni viitori profesionisti ai Romaniei” – Gabriela Budisteanu, Chief Marketing Officer, KMG International.

Seria de evenimente debuteaza in perioada 18-27 mai cu Romanian Design Week, ajuns la cea de-a sasea editie. Proiectul ce se desfasoara in Bucuresti concentreaza artisti din industrii creative locale: arhitectura, urbanism, design de interior, design grafic, ilustratie, design vestimentar, design de obiect sau alte initiative si proiecte care folosesc creativitatea ca principala resursa de dezvoltare.

Similar ca format, Festivalul Diploma (5-14 octombrie) este dedicat exclusiv absolventilor de facultati creative, printr-o serie de evenimente si expozitii ce au in vedere atragerea unui public interesat de arta si cultura, si, in special, generarea unui dialog intre tinerii absolventi si profesionistii seniori din industriile creative.

Internetics (23 noiembrie) este primul festival de branding, marketing si publicitate online din Romania, fondat in 2001 si organizat anual. Evenimentul contribuie la dezvoltarea si imbunatatirea industriei online si digitale din Romania, prin stabilirea unor standarde de advertising in mediul online si organizarea competitiei ce premiaza cele mai reusite campanii de comunicare digitala.

Aceste 3 evenimente se adauga parteneriatului strategic de sustinere a Galei Societatii Civile, initiat in 2002 de Rompetrol, un proiect amplu ce premiaza demersurile sectorului non-profit si initiativele civice responsabile, pentru a pune in valoare si aduce vizibilitate unor initiative de modernizare a Romaniei.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*