Citeste cele mai importante stiri despre companiile responsabile din Romania si despre modul in care ele aleg sa isi raporteze rezultatele non-financiare in fata publicului.
Fii la curent cu strategia de responsabilitate sociala corporativa (CSR) si proiectele de sustenabilitate ale fiecarei companii.
Printr-o investitie de 650.000 de euro, Lidl sprijina 20 de organizatii non-guvernamentale in derularea unor proiecte cu impact pe termen lung, in domeniul educatiei si mediului. In 2018, Lidl [mai mult]
Lidl Romania incurajeaza romanii sa consume produse sustenabile si elimina din intregul sortiment de produse ouale provenite de la gaini crescute in baterii. Ghidat de motto-ul “Pentru un [mai mult]
Deputatii au aprobat unanim finantarea normativa a creselor, dupa modelul scolilor si liceelor. Votul decisiv asupra proiectului sustinut de ReadynationRo se va da in Senat. Prevazuta in Legea [mai mult]
A fost lansat programul #INSTAREDEBINE ce ofera granturi nerambursabile in valoare totala de 1 milion de euro pe parcursul anului 2018 ONG-urilor care deruleaza proiecte sustenabile pentru Romania. [mai mult]
Kaufland Romania isi doteaza magazinele cu aparate automate de reciclare pentru trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de pana la 3 litri), sticla si doze de Aluminiu (cu volum de pana la 1 [mai mult]
Romanii sunt cei mai optimisti in ceea ce priveste egalitatea de gen, potrivit unui studiu realizat de IKEA in regiunea South-East Europe in orasele Bucuresti, Zagreb si Belgrad. 56% dintre [mai mult]
Raiffeisen Bank lanseaza platforma pentru startup-uri “Factory by Raiffeisen Bank”, o fabrica de afaceri pentru antreprenori. Pe noua platforma www.raiffeisenfactory.ro va incepe, din 20 [mai mult]
Peste 10.000 de inhalatoare folosite au fost colectate de la pacientii cu boli respiratorii si ulterior eliminate definitiv din natura, in cadrul programului Colectam Inhalatoare, lansat de GSK [mai mult]
Grupul CEZ in Romania publica pentru prima data in istoria companiei rezultatele non-financiare inregistrate in 2016, in trei domenii: economic, social si mediu, folosind un cadru international de [mai mult]
Sistemul Coca-Cola in Romania anunta lansarea unui nou program de educatie antreprenoriala. “Future Makers” se adreseaza persoanelor cu varsta cuprinsa intre 20 si 29 de ani, care vor sa [mai mult]