S-a deschis SUMMER’S COOL, scoala de business dedicata tinerilor
Nestlé Romania a lansat SUMMER’S COOL, o scoala de vara dedicata tinerilor care doresc sa-si descopere si exerseze talentul in domeniul business-ului.
Conceput ca parte din programul “Alliance for YOUth”, SUMMER’S COOL este o initiativa menita sa completeze pregatirea teoretica oferita de scoala cu o pregatire practica, care sa-i familiarizeze pe studenti cu cerintele si realitatea joburilor din lumea de business. In context mai larg, initiativa “Alliance for YOUth” isi doreste sa aduca solutii la realitatea ingrijoratoare a somajului din randul tinerilor (problema a capatat proportii la nivelul Uniunii Europene, in special in orasele mari din sudul Europei, unde rata de somaj in randul tinerilor ajunge chiar si la 50%).
Prima editie a scolii de vara a reunit 20 de tineri sositi din Bucuresti, Viena si Manchester. Participantii au fost selectati din arii educationale diferite dintr-un total de 70 de aplicanti, pentru a participa timp de 6 zile la cele 9 workshop-uri oferite de SUMMER’S COOL.
Organizarea scolii de vara reprezinta un efort comun al mai multor companii din sectorul privat de a deschide noi orizonturi in randul tinerilor si de a se implica activ in educatia lor. Companii precum Catalyst, CHEP, EY, FM Logistic, g7 (cunoscut anterior ca Grup Sapte) si Nielsen au ales sa se alature initiativei si sa impartaseasca cunostinte esentiale specifice din domenii precum Management de Proiect, Trade Marketing, Cercetare de Piata, Logistica, Vanzari si Financiar. Pe langa acestia, specialisti seniori din Nestlé Romania au sustinut atelierele de Marketing, Digital Marketing si Leadership.
SUMMER’S COOL a fost deschisa de interventia dlui Hervé de Froment, General Manager la Nestlé Romania, si a inclus o provocare pentru tinerii participanti: pregatirea si prezentarea proiectelor de afaceri care utilizeaza toate resursele dobandite in timpul activitatilor. La sfarsit, toti participantii au fost recompensati cu premii speciale de juriul format din mebri ai Alliance for Youth.
“Proiectul SUMMER’S COOL ne-a depasit asteptarile! Studentii au fost incantati sa se intalneasca cu profesionisti din cadrul companiei noastre si din celelalte companii de renume din Alliance for Youth. M-au incantat calitatea participantilor, implicarea si entuziasmul lor de a invata si de a lucra in echipa… dar si de a se simti bine impreuna! Ma bucur ca am avut ocazia sa intalnesc tineri cu atata potential si sper ca aceasta experienta va fi pentru ei calea catre o cariera de succes”, explica Jackie Avery, Director de Resurse Umane la Nestlé Romania.
SUMMER’S COOL face parte din programul Alliance for YOUth, prin care s-au creat peste 15.500 de job-uri permanente
SUMMER’S COOL face parte din initiativa “Alliance for YOUth”, lansata de compania Nestlé la nivel european, iar ulterior in Romania, incepand cu anul 2014. Aceasta initiativa este un parteneriat intre Nestlé si partenerii sai de afaceri si raspunde realitatii ingrijoratoare privind rata somajului in randul tinerilor.
In primii trei ani de la lansarea in Romania, “Alliance for YOUth” a oferit tinerilor romani accesul la 15.558 de job-uri permanente, 644 de stagii de practica platita pentru o perioada de 3-12 luni si 225 de evenimente de dezvoltare personala si profesionala. Dupa succesul inregistrat de programul “Alliance for YOUth”, scoala de vara reprezinta o abordare inedita a educatiei complementare, fara coordonarea externa a unei institutii educationale, asociatii de studenti sau ONG, pentru tinerii care doresc sa isi dezvolte aptitudinile de business si management in domeniul FMCG.
Leave a comment