NIVEA demareaza cea de-a doua etapa a proiectului educational #LikeYourself
Caravana NIVEA #LikeYourself continua turul national in licee si in cel de-al doilea semestru al anului scolar 2016-2017. Pana in prezent, NIVEA a sustinut peste 130 de sesiuni in aproape 80 de licee din tara. Consultantii in ingrijire au interactionat cu peste 17.000 de adolescente pentru a le invata, intr-un mod interactiv, despre importanta ingrijirii pielii in contextul stilului de viata actual.
Sesiunile au fost ilustrate cu materiale video, imagini sugestive si scheme atractive astfel incat elevele sa parcurga usor informatia si sa retina sfaturi utile. Pe parcursul intalnirilor, adolescentele au pus intrebari, au interactionat cu echipa NIVEA si au aflat mai multe informatii despre tenul lor din aplicatia de mobil #LikeYourself. Aceasta a fost creata special pentru ele, cu informatii despre rutina de ingrijire, produsele care li se potrivesc, recomandari si sfaturi de frumusete si un concurs pe placul lor: „FII VEDETA #LIKEYOURSELF”. Fetele care se inscriu in aplicatie au sansa de a castiga premiul cel mare: o sesiune de shopping alaturi de ambasadoarele campaniei, Andreea Ibacka, Laura Musuroaea si Special Koko, si o sedinta foto pentru coperta revistei Bravo Girl.
Odata cu incheierea primului semestru de scoala, NIVEA a extras trei castigatoare ale concursului. Andreea Martianu, eleva la Colegiul National George Cosbuc din Bucuresti, Valentina Codreanu, Colegiul National Matei Basarab din Bucuresti, si Gabriela Ianache, eleva la Liceul Mihail Sadoveanu din Bucuresti, s-au bucurat de o sesiune speciala de cumparaturi sub indrumarea celor trei ambasadoare ale campaniei, urmata de o sedinta foto pentru coperta revistei Bravo Girl.
In cel de-al doilea semestru al anului scolar 2016-2017, caravana #LikeYourself isi propune sa ajunga in peste 150 de licee din tara. Odata cu reinceperea campaniei, NIVEA lanseaza tuturor tinerelor provocarea de a-si da primul Like ele insele si de a deveni o sursa de inspiratie pentru cei din jur.
Ideea proiectului #LikeYourself a pornit de la un studiu conform caruia doar 10% dintre romance considera ca este important sa aiba grija de pielea lor, Romania situandu-se pe ultimul loc in regiune la acest capitol. Rezultatele cercetarii mai arata ca, in anul 2015, doar una din trei gospodarii din tara noastra a achizitionat cel putin o data pe parcursul unui an o crema de fata sau de corp.
Leave a comment