S-a deschis „Piata produselor romanesti” in METRO Düsseldorf
S-a deschis „Piata produselor romanesti” in METRO Düsseldorf cu scopul promovarii produselor romanesti in randul clientilor din Germania. Proiectul face parte din programul “De-ale noastre”, o initiativa METRO Cash & Carry care sprijina micii antreprenori locali din sectorul agricol pe parcursul intregului proces de productie.
La deschiderea magazinului, Pieter Boone, CEO METRO Cash & Carry International, i-a intampinat pe oaspeti si a vorbit despre aniversarea a 20 de ani de METRO in Romania, fiind primul investitor strain important care a intrat in sectorul comercial in 1996. El a subliniat modul in care comerciantii precum METRO contribuie in mod sustenabil la cresterea si dezvoltarea afacerilor producatorilor locali, precum si a economiei locale.
METRO Cash & Carry Romania are un angajament puternic pentru piata de comert din Romania, cu investitii consistente si sustinute de-a lungul anilor, precum si in sustinerea programelor demarate pentru: producatori locali (prin dezvoltarea continua a programului De-ale noastre), comercianti traditionali (prin sustinerea francizei LaDoiPasi), initiative si afaceri din domeniul HoReCa (dezvoltarea continua a programelor de pregatire din cadrul Academiei de Gastronomie METRO).
Leave a comment