Important

UniCredit a oferit finantari de 35.000 de euro pentru 3 afaceri sociale din Romania

UniCredit si Fundatia NESsT au oferit finantari de 35.000 de euro pentru trei afaceri sociale din Romania castigatoare in cadrul programului ”The Power of Social Enterprise – Bringing Dignified Jobs and Income to At Risk Communities”. Mai mult decat atat, acestea au intrat in portofoliul NESsT, urmand astfel sa beneficieze de un program de mentorat si consultanta in afaceri pentru dezvoltarea business-urilor.

Initiativa UniCredit, participant in Global Compact Network Romania, vine in sprijinul Obiectivului de Dezvoltare Durabila nr.8: munca decenta si crestere economica.

Solidaritatea si angajamentul civil, sustinut de proiecte inovatoare, pot fi transpuse in afaceri moderne, durabile si competitive. In acest sens, sprijinirea si investitiile in antreprenoriatul social, impreuna cu parteneri importanti, cum ar fi NESsT, UniCredit Bank si UniCredit Business Integrated Solutions, poate de asemenea ajuta la crearea de oportunitati concrete de acces la piata muncii si determina noi directii de schimbare in acest domeniu”, a declarat Maurizio Carrara, presedintele UniCredit Foundation.

Cele trei afaceri castigatoare s-au remarcat nu doar prin impactul social pe care l-au generat, ci si prin faptul ca au un model de business sustenabil, cu potential real de crestere:

  1. Brutaria Ghirbom: Investitia in valoare de 12.500 euro, obtinuta in cadrul programului, va fi folosita in scopul construirii unui nou cuptor si pentru amenajarea unui nou magazin in Alba-Iulia. Astfel, Brutaria Ghirbom va permite calificarea pentru meseria de brutar si angajarea a cel putin inca trei femei.
  2. Mesteshukar ButiQ: Finantarea in valoare de 12.500 de Euro va fi folosita in scopul construirii unui atelier, permitand astfel cresterea capacitatii de productie a intreprinderii. MBQ isi propune ca incepand cu 2017 sa-si mareasca impactul social, urmand sa colaboreze cu 25 de mestesugari romi.
  3. Remesh: Finantarile si premiile obtinute in cadrul programului, alaturi de celelate fonduri atrase si de resursele proprii investite, vor ajuta Remesh sa angajeze inca sapte persoane, sa plaseze 65% din ele pe piata libera a muncii si sa recicleze minimum opt tone de deseu publicitar anual.

Cele trei afaceri sociale sunt si castigatoarele unor premii financiare suplimentare, in valoare totala de 10.000 euro, oferite de UniCredit Foundation, sub initiativa „Your Choice, Your Project” (YCYP), un program al UniCredit Foundation ce implica angajatii Grupului UniCredit in activitati filantropice.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*